Już można zgłaszać kandydatów do konkursu „Policjant, który mi pomógł”!
Biuro Prewencji Komendy Głównej Policji organizuje ogólnopolski konkurs „Policjant, który mi pomógł”. Zgłosić funkcjonariusza do udziału w konkursie może każdy, a termin nadsyłania zgłoszeń upływa 31 maja br.
Istotą przedsięwzięcia jest wyróżnienie tych funkcjonariuszy Policji, którzy charakteryzują się wyjątkowym profesjonalizmem, empatyczną postawą i umiejętnościami w obszarze indywidualnej pomocy osobom krzywdzonym, w tym dotkniętym przemocą w rodzinie.
Procedura zgłaszania policjantów do konkursu „Policjant, który mi pomógł” trwa do 31 maja 2022 r. Zgłoszenia policjanta może dokonać osoba indywidualna, instytucja lub organizacja. Natomiast Laureatów konkursu wybiera Komisja. Podczas wyłaniania Laureatów szczególnie brane będzie pod uwagę ich zaangażowanie w działania na rzecz poprawy bezpieczeństwa obywateli, jak również doświadczenie i zaangażowanie w pomoc osobom, wobec których istnieje podejrzenie, że są krzywdzone.
Formularze zgłoszeniowe można nadsyłać na adres poczty elektronicznej e-mail: policjantktorymipomogl@policja.gov.pl
Zapraszamy do zgłaszania kandydatów! Regulamin konkursu, a także formularze zgłoszeniowe dostępne są pod adresem: https://www.policja.pl/pol/aktualnosci/216616,Konkurs-Policjant-ktory-mi-pomogl.html